Η αδυναμία των ιδιωτών και των εταιρικών πελατών των τραπεζών να εξυπηρετήσουν τις δανειακές τους οφειλές (κόκκινα δάνεια, οφειλές, κούρεμα χρέων) καθιστά αναγκαία τη διαδικασία της τραπεζικής διαμεσολάβησης .Παρά τις διάφορες νομοθετικές πρωτοβουλίες και τις προθέσεις της πολιτείας για την επιβολή λύσεων ρυθμιστικού χαρακτήρα, η εξυπηρέτηση των δανείων παραμένει ιδιαίτερα χαμηλή, ενώ διαφαίνεται πλέον ξεκάθαρη η απειλή μαζικών πλειστηριασμών ακόμη και πρώτης κατοικίας μετά την εκποίηση των «κόκκινων δανείων» από τις ανακεφαλαιοποιημένες ελληνικές τράπεζες.
Η διαδικασία της διαμεσολάβησης διακρίνεται για τον εκούσιο χαρακτήρα της και συνήθως ξεκινά με μια κοινή συνάντηση του διαμεσολαβητή με τα μέρη, τα οποία, αφού ενημερωθούν αναλυτικά από τον διαμεσολαβητή για την όλη διαδικασία. Στη συνέχεια, ακολουθούν είτε κοινές είτε κατ’ ιδίαν συναντήσεις μεταξύ του διαμεσολαβητή και του κάθε μέρους, προκειμένου αυτός να βοηθήσει τα μέρη να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, μεταφέροντας από τη μία στην άλλη πλευρά προτάσεις και αντιπροτάσεις, πάντα, όμως, με την συναίνεσή τους.
Εκδηλώνεται η πρόθεση διαμεσολάβησης από τον πελάτη κι εφόσον γίνει έλεγχος του αιτήματος, το αίτημα περνάει στη διαμεσολάβηση. Η διαδικασία αφορά σε προβληματικά δάνεια, ανεξάρτητα από το ύψος της οφειλής και το είδος του δανείου, και συγκεκριμένα οφειλέτες καταναλωτικών, στεγαστικών, επαγγελματικών κι επιχειρηματικών δανείων, τα οποία:
Η εξειδίκευση και ο επαγγελματισμός μας, στην τραπεζική διαμεσολάβηση βοηθά τον δανειολήπτη να διευθετήσει τις οφειλές του με ταχύτητα και αποτελεσματικά και να επιτύχει μεγάλη μείωση στα χρέη. Δίνουμε λύσεις ώστε να μπορεί ο κάθε δανειολήπτης ως ξεχωριστή περίπτωση να μπορέσει να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του.